czwartek, 29 stycznia 2015

Drewniana skrzynka

Jakiś czas temu okazyjnie w markecie kupiłam drewnianą skrzynkę. Była z surowego drewna i trzeba było ją pomalować (z czego się bardzo ucieszyłam, bo przy okazji mogłam ją ozdobić). Miała być na pierdołki (coś jak drobne narzędzia) męża, ale pogardził, że mu niepotrzebna, więc sobie przywłaszczyłam :P

Bardzo podoba mi się motyw konika na biegunach - mimo że kojarzony raczej z pokojem dziecięcym, postanowiłam go wykorzystać :-)
Na blogu decoszuflada znalazłam taką grafikę:
Źródło:
http://deco-szuflada.blogspot.com/2013_01_01_archive.html

Jak zrobić taką skrzyneczkę?

To bardzo proste (nie pomyślałam o sfotografowaniu kolejnych etapów)

1. Pobieliłam skrzynkę lakierobejcą
2. Potem "suchym" pędzlem przetarłam skrzynkę lakierobejcą w kolorze orzecha
3. Odbiłam nadruk (musi być z drukarki laserowej) przy pomocy rozpuszczalnika Nitro
4. Podkolorowałam nieco motyw farbami akrylowymi
5. Pocieniowałam patyną brzegi skrzynki i gotowe :-)





6 komentarzy:

  1. No i niech mąż żałuje, że pogardził taką skrzyneczką, bo jest super i bardzo ładnie ją zmieniłaś :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. No powiem Ci, ze mi zaimponowałaś! :) Skrzynia pierwsza klasa! A i motyw z konikiem bujanym świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - choć raz ja Tobie, a nie odwrotnie ;-) hihi

      Usuń
  3. Bardzo ładna skrzyneczka. Już sobie wyobrażam ten nitrosmród:)

    Dzięki za odwiedziny:)
    Pozdrawiam
    http://pastelowonabialym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nitro okropnie śmierdzi, ale na szczęście mam gdzie smrodzić i nie truję rodzinki ;-) Może kiedyś się dorobię profesjonalnego płynu do transferów, jak będę więcej tworzyć (może jak już Patynowy Domek będzie gotowy?) :-)
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki. Do Ciebie też na pewno będę zaglądać :-)

      Usuń

Zachęcam do komentowania :-) Z góry dziękuję za wszystkie wpisy :-)

zobacz także inne posty