niedziela, 9 listopada 2014

Klucz do Patynowego Domku

Przypadkowo w stercie drewna na opał rzuciła mi się w oczy deseczka. Od razu dostrzegłam w niej "potencjał" do zdobienia ściany w przedsionku naszego Patynowego Domku.
Deskę nieco tylko wygładziłam papierem ściernym i ozdobiłam.

Początkowo miała być bielona, a zdobić ją miały jedynie napisy i motyw klucza w "niedbale" zarysowanym cienkim obramowaniu. Przeglądając jednak serwetki nie mogłam się oprzeć motywowi domku :-)

Przeprowadzka zaplanowana na 2015 r. (jak nie zdążymy - będzie łatwo przerobić 5 na 6 ;-) , więc taką datę zamieściłam na desce, choć miałam dylemat, czy jednak 2014 nie będzie bardziej odpowiedni z uwagi na większość wykonanych prac w tym roku ;-)



P.S. Może grubszy sznurek by bardziej pasował?


I na koniec kilka informacji "technicznych":
  • Deseczka bielona lakierobejcą do mebli ogrodowych Altax (biały kremowy)
  • Nadruk: transfer Nitro (wydruk z drukarki laserowej), podkolorowany cienkim pędzelkiem farbą akrylową
  • Motywy wycięte z serwetki również podkolorowane farbami akrylowymi (kilka kwiatków w prawym dolnym rogu dodałam od siebie ;-) ).
  • Cieniowane patyną (bitumen)

2 komentarze:

  1. Takie pomysły, które przychodzą nagle do głowy, są najlepsze. A twój pomysł jest super i właśnie dobrze, że dałaś ten domek. I masz rację, grubszy sznurek byłby lepszy. Ale będzie fajna pamiątka.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Jest kolorowo, jest folkowo- idealnie do Patynowego Domku. ja bym przywiązała powróz- jest grubszy :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania :-) Z góry dziękuję za wszystkie wpisy :-)

zobacz także inne posty