wtorek, 13 maja 2014

Piwonia z serii zielnikowej Weronique Enginger

Haft, o którym pisałam w poprzednim poście - piwonia wg schematu opracowanego przez Weronique Enginer. Cała seria jest śliczna. Szkoda, że braknie mi życia, aby ją w całości wyszyć ;-)
Wybrałam serię trzech zbliżonych kolorystycznie: piwonię, magnolię i hortensję. W ogóle plusem całej serii jest to, że niektóre kolory się w niej powielają - całość do siebie pasuje, a kompletując materiały nie trzeba aż tyle muliny kupować ;-)
Planuję te moje trzy wybrane zielniki powiesić obok siebie w przyszłym salonie (w środku magnolia wyszyta na lnie, a po bokach piwonia i hortensja wyszyte na kanwie - mam nadzieję, że taka sama rama i passe-portout sprawi, że cała trójca będzie spójna, bo nie byłam w stanie odszyć piwonii jeszcze raz na lnie (odkryłam go już po wyszyciu tego obrazka ;-) ).







Haft krzyżykowy
 (+ półkrzyżyki w tle)
Materiał: aida o gęstości oczek 56/10 cm (o ile dobrze pamiętam)
Mulina: PND (wg palety DMC, ale odcienie się różnią od oryginalnej DMC)

6 komentarzy:

  1. Cudny haft , podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Haft piękny, ale te zdjęcia!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piwonia przepiękna! Wyhaftowałam geranium i piwonię właśnie na lnie. Wcześniej haftowałam na aidzie 18ct, a piwonia była moim pierwszym haftem na lnie i tak mi się spodobało haftowanie na lnie, że od tamtej pory nie kupiłam ani kawałka aidy tylko LEN :) właśnie wykończyłam swój zapas aidy na metryczki dla maluszków :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piwonia zupełnie jak prawdziwa, te kolory, ten kształt, pięknie to zrobiłaś.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :-) Aga cieszę się, że zdjęcia się podobają - pogoda nie do końca była dobra, ale jakoś się udało :-)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania :-) Z góry dziękuję za wszystkie wpisy :-)

zobacz także inne posty