niedziela, 18 maja 2014

Szydełkowy kwiatek

Taka minimalistyczna forma, ale za to bardzo urzekająca :-)
Kiedyś nie znosiłam serwetek - dziś jestem zakochana we wszelkich formach szydełkowego rękodzieła i planuję kilka takich prac jeszcze popełnić  :-)
Fascynacja zaczęła się od gwiazdek choinkowych i postanowiłam, że do kolejnych świąt co nieco sobie poprzypominam z szydełkowania i zrobię kilka do Nowego Domu :D

Tak, Nowy Dom to doskonały pretekst i motywacja :-)
W ramach nauki zrobiłam takie oto kwiatuszki i już ozdobiłam nimi słoiki na przyprawy :-)

Mogą posłużyć jako zawieszka, ozdobić zazdroskę czy dziecięcą czapeczkę :-)
Na pewno jeszcze w jakimś projekcie je wykorzystam.



Przez środek kwiatka przewlekłam tasiemkę i zawiązałam na supełek a końcówkami tasiemki obwiązałam słoik:


Kordonek Ariadna Aria 5
120 tex x 2
100 g/425 m
col. 0000 (ecru)

Jak widać na zdjęciach, użyłam dość grubego kordonka - kwiatki wyszły dość "mięsiste", ale właśnie takie chciałam :-)

3 komentarze:

  1. Tosiu, pomysł jest absolutnie rewelacyjny, wykonanie mistrzowskie a zdjęcie słoiczka z zawartością i kwiatkiem świetne!
    Pozwolisz, że pomysł ukradnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc to miałam wątpliwości, czy taką pierdołką "zaśmiecać" bloga ;-) ale ostatecznie stwierdziłam, że mogę kogoś zainspirować i pokazać, że niewielkim wysiłkiem można coś fajnego stworzyć :-), zatem jak najbardziej zachęcam do kradzieży pomysłu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tosiu, jak na przypominający kwiatek, to wyszedł pięknie i masz fajny pomysł na ozdabianie słoiczków. Na przykład brązowy do słoiczka z kawą, czerwony do papryki ;)
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania :-) Z góry dziękuję za wszystkie wpisy :-)

zobacz także inne posty